HTML

Travian 4.0

A fejlesztői blog alapján, a honlap tárgyalja, mit is újítottak számunkra a Travian 4.0-ában.

Friss topikok

  • Hammm: Kérdés! Ha pl. a Hősnek van 5000 egységnyi harci ereje (a hős által), a Támadó bónusz pedig 5 %, a... (2011.06.28. 16:57) Hősrendszer 1. rész
  • Travian 4.0: Árakról tudsz írni valamit, hogy kb. milyenek? Gratulálok a hősödhöz, igazán jó lett. Aztán mikor ... (2011.01.11. 21:01) Hősrendszer 2. rész

Linkblog

Hősrendszer 1. rész

2010.12.25. 21:03 Travian 4.0

Kedves Játékosok!

 

Ma megosztjuk veletek az új Hős-rendszer első részét.

 

A blog tartalmazni fogja:

 

  • A Hős képességeinek beállítását

  • Speciális Hős képességek népenként

  • Hős kinézet

 

A Hősök elsőnek a Travian 3-as verziójában csatlakoztak, 2006 Júniusában. A Travian 4-gyel újraterveztük a Hős rendszert.

 

Kezdjük az elején. Jelenleg mindegyik Hőst ki kell fejleszteni egy már létező egységből. A Travian 4.0-ában ez már nem így van. Mindegyik játékos Hőssel kezd, nem kell kiképeznie. Ez szintén azt jelenti, hogy mindegyik hősnek a népre vagy egységre való tekintet nélkül 0-ás szinten, ugyanazok a képességei. Szintén csökkentettük a legyőzött egységek számát, ami szükséges a Hős szintlépéséhez.

 

Hős Képességek

 

A Hősnél 4 szétosztható képességpontok lesznek, szintenként (a mostani 5 képességponttal ellentétben, szintenként). Új képességek amiket fejleszthetnek a játékosok:

 

  • Erő

  • Támadás bónusz, minden saját a hőssel együtt harcoló katonáknak

  • Védekezés bónusz, minden saját a hőssel együtt harcoló katonáknak

  • Nyersanyag-termelés bónusz

 

Támadás és védekezés egyaránt megyegyezek az erővel. Egy értékkel való növelése, növeli mind az támadási erőt, mind a védekezésit.

 

A támadás és védekezés bónusz minden saját, hőssel együtt harcoló katonának jár, ez megegyezik a jelenlegi Travian 3-as Hősképességgel.

 

Nyersanyag termelési bónusz növeli annak a falunak a termelését ahol a hős tartózkodik. A játékos el tudja dönteni, hogy egy nyersanyag termelését növeli meg, vagy egyformán kiterjeszti a bónuszt mindegyikre. Ez egy képesség marad. A játékos szabadon meg tudja változtatni.

 

A mostani Regenerációs képesség amely növeli a Hős gyógyulási képességét még mindig megvan, de azt már nem fogja tudni növelni a játékos. Több információ majd a következő, Hősrendszer - második rész blogban lesz.

 

Hős népi képesség

 

A Travianban szereplő néped megválasztásától függően lesz a hősödnek egy különleges népi képessége. Ezek a különleges képességek nem fejleszthetők tovább.

 

 

Rómaiak:

 

A Hős Erő képessége 80 pontról 100 pontra növekszik

 

Gallok:

 

+5 sebesség ha lovas

 

Germánok:

 

20% rejtekhely bónusz (másképp rablásbónusz)

ha a rabló csapatok hőssel együtt vannak.

 

A lovaglást a következő Hős Rendszer- Második részben lesz megmagyarázva.

 

Készítsd el hősöd kinézetét

 

Mint ahogy látod ebben a blogbejegyzésben is a Hősök kinézete különböző.

Ez csak egy példa amilyen lehet majd a Hős kinézete. Mindegyik játékos szabadon változtathatja a Hőse kinézetét.

 

A Travian 4.0 kiadásakor a játékosoknak lesz egy egységes profiljuk amiben egy izmos férfi lesz benne. A továbbiakban terveink közé van véve, hogy még több ilyen profilt hozzunk létre. A játékosok által testreszabható tulajdonságok a Travian 4.0-ában.

 

  • Fej formája

  • Haj stílusa

  • Fülek

  • Szemek

  • Orr

  • Szakáll

  • Száj

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://travian4.blog.hu/api/trackback/id/tr402569865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammm 2011.06.28. 16:57:44

Kérdés!
Ha pl. a Hősnek van 5000 egységnyi harci ereje (a hős által), a Támadó bónusz pedig 5 %, akkor egy buzogányos támadó értéke 40 + 250 = 290.
Ha a Harci erőhöz jön még + 1500 egységnyi harci erő a felszerelések által, akkor a példaként felhozott buzogányos támadó értékének meghatározását 6500 egységnyi harci erőből (5000 + 1500) kell meghatározni? Így 40 +0325 = 365.
süti beállítások módosítása